Memandangkan kepada MISI & VISI HPA yang tersangat besar iaitu untuk menguasai PASARAN GLOBAL PRODUK HALAL, adalah menjadi tanggungjawab setiap pengedar untuk bekerjasama dalam membantu syarikat BUMIPUTRA MUSLIM ini untuk kekal wujud sebagai satu syarikat yang menjadi Harapan Paling Akhir kepada umat ISLAM.


Untuk tujuan ini adalah sangat PENTING bagi setiap PENGEDAR BERTAULIAH hadir ke perjumpaan KELAS MINGGUAN yang banyak memberikan manfaat, diantanya :-
  1. Tempat pengedar baru dan lama berkumpul, berbincang dan menyatukan fikir agar dapat menyusun strategi yang lebih mantap untuk memajukan perniagaan ini.
  2. Tempat untuk setiap pengedar meningkatkan ilmu dan kemahiran dengan mendengar taklimat dan pengalaman dari pemimpin yang telah berjaya.
  3. Mereka yang hadir dapat di motivasikan agar dapat kekal di atas landasan perjuangan yang suci ini.
  4. Pengedar-pengedar baru dapat manfaatkan kehadiran pemimpin dengan memperkenal-kan jaringan mereka dengan pemimpin yang sentiasa sedia memberi tunjuk ajar.
  5. Tempat untuk mendapat maklumat terkini seperti jadual kursus PJ, PBC, PIC dll samada dari syarikat HPA atau Kelab Pemimpin tempatan agar pengedar-pengedar dapat mengambil peluang untuk memajukan perniagaan mereka.

0 KOMEN ANDA:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails