17 November 2009. Kelas mingguan malam ini dipengerusikan oleh Encik Mohd Fadzil b. Ibrahim, selaku Pengerusi Komuniti HPA Bangi. Beliau mengajak semua ahli HPA di Bangi agar dapat datang lebih awal ke Kelas Mingguan. Beliau juga mengalu-alukan kehadiran daripada ramai peserta atau muka-muka baru sebagai ahli HPA.

Muka-muka baru yang hadir. Tahniah !

Slot Profail Syarikat yang sepatutnya disampaikan oleh PJS bertugas iaitu PJS Norliah Ramli digantikan dengan slot penerangan ringkas mengenai Halal Haram Dalam Makanan yang disampaikan oleh PJE Shafarul selaku penceramah jemputan. Beliau menggantikan PJS Norliah yang tidak dapat hadir. PJE Shafarul juga menerangkan serba sedikit mengenai HPA Industries.

Slot seterusnya dikendalikan oleh Herbalis Asma' di mana beliau menerangkan tentang produk Herba JAWI yang merupakan sinergi produk misai kucing yang diperbaharui iaitu berupa kapsul. Herba JAWI ini mempunyai banyak khasiat dan beliau telah berjaya menerangkan dengan jelas mengenainya.

Herbalis Asma' menerangkan produk Herba JAWI


Antara yang hadir memeriahkan kelas mingguan HPA Bangi

Slot Pelan Pemasaran HPA disampaikan oleh PJS Aznin Ujang. Beliau adalah Pengerusi Komuniti HPA Kajang dan diantara PJS yang kerap meluangkan masa hadir ke Kelas Mingguan HPA Bangi sekiranya tidak bertugas di mana-mana kelas di cawangan lain.

Setelah sempurna penerangan PJS Aznin, slot terakhir adalah sesi motivasi oleh PJM Rosmandi. Beliau menerangkan beberapa perkara yang harus dilaksanakan oleh setiap ahli demi mencapai kejayaan dalam HPA. Beliau berjaya menaikkan semangat ahli-ahli yang hadir dan menghidupkan suasana dengan ucapannya yang bertenaga.


PJM Rosmandi sedang memberikan motivasi


Sebelum bersurai hadirin bangun beramai-ramai untuk bernasyid sambil memegang erat tangan sahabat-sahabat mereka. Semoga ikatan kami sebagai ahli HPA umumnya dan jemaah HPA Bangi khususnya semakin erat dan mantap. Justeru, pihak Komuniti HPA Bangi mengajak semua ahli HPA sekitar Bangi agar dapat sama-sama memeriahkan Kelas Mingguan pada setiap hari Selasa malam Rabu. HPA Boleh ! Gempur Radix ! Insya Allah ...

Muka-muka baru inilah bakal menggempur HPA dan Radix di Bangi. Allahu Akbar !!!

Sama-sama bernasyid bagi mengeratkan ukhuwah dan kasih sayang.

2 KOMEN ANDA:

Abu Firzan berkata...

Tahniah kepada muslimin yang hadir kelas. Mana pula muslimat2 bangi ni? Pakat mai ramai-ramai meriahkan kelas mingguan no...

21 November 2009 pada 2:58 PG  
Siti Hajar berkata...

Gempur Kelas Mingguan HPA Bangi !!!

22 November 2009 pada 11:19 PTG  

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails